Thursday, July 12, 2018

M.E Time at Kunzense

Sekali sekala ME TIME ni memang penting. Alhamdulillah, hari ni MH belanja saya untuk trial facial dan massage di KUNZENSE. 

Ceritanya petang tadi kami berdua ke BMC Mall, Cheras. Tiba-tiba ada sorang amoi cun approach kami sambil tunjukkan voucher2 trial facial. Asalnya saya macam kurang berminat sebab tak ada plan pun nak facial bagai ni. Sebab nak kata ada masalah kulit tu, tak lah sangat. Cumanya bila promoter tu cerita yang salon ni akan buat treatment 'canggih', macam teruja pulak tanya itu-ini.



Berhasil promoter tu jualkan 3 voucher kat saya


Saya ambil facial satu, massage 2 voucher

Thanks to MH sebab belanja saya. Katanya ni pre-celebration untuk AIA Star Convention Hokkaido Qualifier. Ceeewahhh.. belum official lagi result keluar, dah dapat hadiah. Yeay... Hopefully best lah treatment kat KUNZENSE tu nanti. Rasanya Ahad ni boleh lah try. 

OK lah, nak try free Face Mask yg amoi tu bagi tadi. Hope esok bangun pagi muka bersinar dan bercahaya lebih sikit lah. Hahahah~ Daa...

0 comments: