Friday, June 15, 2012

Cinta Bersatu

Posted by annazanariah at 6/15/2012 01:57:00 PM
Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

*****

Alhamdulillah... Majlis Pernikahan dan Perkahwinan Anna berjalan lancar.. Terima kasih buat kaum keluarga, jiran tetangga, sahabat handai dan semua kenalan yang turut sama membantu melaksanakan majlis. Terika masih juga buat tetamu yang hadir memeriahkan majlis.

Anna bagi pihak keluarga mohon maaf andai ada kekurangan dari pihak kami. Semoga kita semua sentiasa berada dalam kasih sayangNya.. InsyaAllah.

Maaf tak sempat upload gambar wedding kat FB memandangkan rumah Anna belum ada internet. Memandangkan lunch break lama Jumaat, Anna amik kesempatan update blog. So, u all boleh tengok kat sini je lah ye. Heheheh..


Masa ni status 'bakal suami'.. :)


Family baru~


Cik --> Puan


S.M.I.L.E


My lovely aunty Muz!


Nervous~ 


Alhamdulillah, Allah permudahkan lafaz 'Aku Terima Nikahnya...'


:)


Cintaku sampai Syurga.. InsyaAllah~








3 comments on "Cinta Bersatu"

::Misz sunsWeetz:: on June 15, 2012 at 2:45 PM said...

HEHE cantik la puan anna=) gege....nice shot !!

CikUna on June 15, 2012 at 9:23 PM said...

cumil 2x.... lagi2 ?? hehe

Kasih Suci on June 20, 2012 at 1:34 PM said...

tahniah.. welcome to da club..

u're so gorgeous..cantik!!!

 

! Blue Crystal ! Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal