Friday, August 06, 2010

Jasa baik kalian sangat dihargai

Assalamualaikum dan selamat pagi...~


Entri simple untuk hari ni... ANNA NAK GI BERCUTI...!! Bestnya gi jalan2... Kebelakangan ni stress sgt banyak keje.. so nak menghilangkan diri jap. Bukan lama pun, 2 hari je. Isnin pagi InsyaAllah dah muncul semula kat sini... :)



U all tau, berat hati Anna nak meninggalkan rumah Anna ni. Ye la, sape nak tolong layan tetamu yg datang ni.. Lain la kalau ada PA kan.. ngeh3.. Ada hati lak nak ada PA. Harap U all datang la jenguk2 ea walaupun Anna takde. Tolong buatkan air ke, hidang kuih ke, biskut ke kat Encik Nuffnang yang akan melawat rumah Anna tak kira masa. Takut juga dia merajuk. Nanti Anna dah balik, Anna bawakan buah tangan untuk U all ye.. 

K lah, semoga kita semua berada dalam keberkatan. 

"Jangan kamu berjalan di depanku, aku tidak dapat mengikutimu, jangan kamu berada di belakangku, aku tidak bisa memimpinmu, berjalanlah disampingku, jadilah temanku. Teman akan mendengarkan apa yang kamu katakan, sahabat sejati akan mendengar apa yang tidak kamu katakan."

Nilailah siapa teman, siapa sahabat sejati, siapa kawan dan siapa rakan... hehehe.. :)




Mode: Tak sabar nak berjumpa sahabat sejati dan teman baik esok! 



10 comments:

Anonymous said...

selamat bercuti..

Mawar_berduri said...

bestnay bercuti ~

.s.o.f.i.a. said...

ho ho ho!!! happy holiday!!!

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

holeday cum shopping ke dear..hehehe enjoy~~..nanti balik dtg 'rumah' kak lin ek..n ole2 skalik!hahaha

tehr said...

selamat bercuti
lepas cuti nanti jangan lambat pula update entry baru

annazanariah said...

salam..

thanks sudi datang 'rumah' anna walau anna tkde.. esok anna balik JB dah.. tak sabar nk update entri// :)

amira said...

pergilah holiday.. tenangkan fikiran..biar balik nanti ceria2 bersama kami~~

Mario said...

selamat bercuti...

Wanzie said...

selamat bercuti cik anna... jangan lupa bawa balik ole2 ye...

p/s : Setahun sudah berlalu.... ramadan al-mubarak akhirnya kembali jua.... sempena kedatangan bulan yang mulia ini... saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa.. :)

Tomato Gurl's Life said...

slmt bercuti dear!!nati blk boleh wat entri pasal cuti anna..nati cik tom leh jengukk

btw ~
camat poce ye... sok jgn lupa bgn sahur :)