Sunday, July 25, 2010

Award Lagi dari AJ

Happy weekend...~

Ngantuk pula petang2 ni. Takde cite best pula kat TV. 
U all plak buat ape? Ada yg g tgk wayang, gi shopping, balik kampung, attend kenduri.. macam2 la kan? Anna pun tghari tadi attend Majlis Kesyukuran di Dewan Merdeka, KRP. Sempena Anugerah Perkhidmatan Cemerlang yang diterima oleh Dr Mohad Anizu (Pengetua KRP, pemangku pengetua KTF). Menu: Nasi dagang, kari ayam, kari ikan, sayuran, air soda bandung. Alhamdulillah, kenyang..~

OK lah, petang2 ni BW slow sikit. Malam karang best la.. So, Anna ambil kesempatan buat entri AWARD. Award ni merupakan award kedua yang diberikan oleh AJ. Cantik, sebab ada rama2.. Purple lak tu. Ngeee.. 



 
Ada soalan yg perlu dilengkapkan;


Nama panggilan anda?
Anna, Siti, Kakak, Zanariah, Bhai Kecik (hanya ada sorang je panggil nama ni.. hahaha)

Barang yang harus ada dalam beg anda?
Pen (beg ape sahaja yg Anna bawa mesti ada pen)

Sudah punya pacar?
erk.. saya sayang 'dia'.. ya udah la..

Panggilan anda daripada pacar anda?
rahsia.. nggak mau dibilangin dong...!

Habit anda yang paling teruk?
menonton TV sampai larut malam, dan sampai ke pagi

Orang yang anda sayang?
ramai dong.. famili, frens, jiran.. nggak boleh bilang lah

Anda sayang saya tak?
ya of course sayang. rakan bloggerku :)

Tag kawan anda

Sekian...~






4 comments:

AJ said...

ya pikir kamu masih belum dupunyain.. hehe thanks anna hehe

annazanariah said...

@Aj~ kapan kamu pikirin begitu? *kapan, macam kain kapan ke?* masakan kalau belum ngapain? hehehe..

sweetsal said...

tak sangka anna sudah berpunya..sanggup menduakan ku....hehe..

annazanariah said...

hahaha.. kak sal ni.. manduakan ape lak ni.. konpius den ni ha.