Friday, June 24, 2011

Saya Penat

Hmm..



PENAT

PENAT

PENAT

Banyak mengeluh lagi la penat..

Fikir macam-macam termasuk perkara yang tak sepatutnya difikirkan pun penat jugak. Kalau duduk saja2 je tanpa buat apa2 pun penat juga... Better penat bekerja, ada hasil..

Tapi, sekarang ni tengah mengalami PENAT yang amat sangat. PENAT EMOSI. Haih! Dugaan datang mmg takde warning.. Tapi syukur, bila dugaan datang je baru kita bermuhasabah (bukan kita, tapi Anna sendiri la)... Kadang2 air muka yang ceria ni bukan membawa maksud senang hati, tapi penat menahan keterpaksaan melawan emosi...

Semoga perasaan penat ni hilang dibawa angin lalu... InsyaAllah..

4 comments:

taliff said...

Dugaan = Rezeki bakal tiba...sabar yek~~~happy selalu~~

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

dugaan yang hebat hanya utk org yang hebat ...cantik kucem ...huhu

cik tehaa said...

hehehe.. mcm kebetulan... sy pun ada post psl kucing.. tok blogger lainn pun ada gak post psl kucing:p

padin said...

anna, tenang - tenang ya?