Saturday, January 09, 2016

Sabah Day 7 (15 Ogos 2015) - Bon Voyage Sabah!

Alhamdulillah, hari terakhir kami di Sabah. Superb! Percutian yang membawa kenangan indah dan bermakna buat kami berdua..


Ni lah tempat kami menginap. University Condo Apartment (UCA). Ada 3 bilik dan 2 bilik air, plus ada dapur untuk memasak. Kabanyakan pemilik apartment ni adalah cikgu-cikgu dan menjadikan rumah mereka ni sebagai rumah persinggahan sekiranya bercuti di KK atau ada urusan di KK.


Special thanks untuk abang ipar, Ustaz Marzuki Omar dan isterinya Ustazah Syumaimah Yahaya. Tanpa kalian, mungkin impian jelajah Sabah belum kesampaian. Terima kasih juga terima kami sebagai tetamu dan insyaAllah ada rezeki, kami ke sana lagi. Mungkin membawa misi penjelajahan ke daerah lain pula. :)



Terminal 1 KKIA.




Bye bye Sabah. Semoga ada rezeki kami dapat berkunjung lagi~





Cantiknya pemandangan Sabah dari atas




Langit terang :)




Macam atas kapas~




Setelah hampir 2 jam 30 minit, kami dah boleh nampak KLIA 2
thanks encik pilot, sebab landing dengan sangat best!





Alhamdulillah, safely landed..




Antara souvenir yang sempat di beli. Thanks semua yang sudi membantu termasuklah bantu hantarkan ke airport, pinjamkan kenderaan semasa di Sabah, sediakan penginapan dan sebagainya.. Oh ya, rakan2 blogger juga, thanks ye sebab korang sudi kongsikan pengalaman di dalam blog, so that saya boleh refer sebelum plan ke Sabah.


OK lah, rasanya itu sahaja catatan saya. Hope jangan bosan pulak. Rajin-rajinkan lah ye lawat blog yang tak seberapa ni.~~


Bye.. xoxo








0 comments: