Sunday, January 24, 2016

Hari Kreativiti & Inovasi 2015: Suatu Pencapaian

ALHAMDULILLAH.. Usaha keras yang membuahkan hasil.. Memetik kata-kata Dr Azizan Osman.. "Jangan berhenti belajar. Semakin banyak kita belajar dan menuntut ilmu, semakin luas ruang kekayaan serta kejayaan hidup".



Hari Kreativiti dan Inovasi 2015
21 April 2015




Big in size with small idea vs small in size with BIG idea






Barisan Finalis. Berdebar tunggu keputusan :)
Penyertaan kami berdasarkan konsep 'Perbelanjaan Berhemah'





Alhamdulillah.. we did it! Team The Champs!



Sedikit perkongsian:

Jangan takut untuk mencuba walaupun saingan kita terdiri dari pelbagai bidang dan kepakaran, kerana pengalaman itu lebih penting. Menang dalam pertandingan adalah suatu bonus, tetapi jangan lupa kemenangan sebenar.. BERANI MENCUBA! 

Pengalaman semasa 'defend' project proposal sedikit sebanyak mengajar untuk menjadi lebih yakin, berusaha menambah kemahiran dan pengetahuan dan juga kemahiran perundingan. Bukan senang untuk yakinkan panel.. :)

Kumpulan kami membawa pulang RM2000 diiringi trofi dan juga sijil.

Satu pengalaman yang tidak akan dilupakan.

Nota KakiTangan: Jangan berhenti belajar dan 'upgrade' kemahiran dan pengetahuan. Cabar diri untuk go extra mile. Tidak semestinya terikat dengan tugas hakiki, tidak boleh terlibat dengan aktiviti lain. It's a value added.

Hopefully ada kesempatan lagi untuk menyertai aktiviti seumpama ini~

xoxo










1 comments:

Unknown said...

Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)