Thursday, December 09, 2010

Cuti-cuti Malaysia

Assalamualaikum

Alhamdulillah, hari ini masih diberi kesihatan yang baik olehNya. Bermandikan matahari pagi memang seronok. Bunyi kicauan burung menggantikan lagu2 yang kadangkala menyerabutkan fikiran. Semoga hari ni Allah mempermudahkan segala urusan.

InsyaAllah, jika tiada aral melintang, Anna akan bercuti selama seminggu bermula esok. Hehehe.. Bestnya.. Actually semester break dah start last week lagi. Tapi memandangakan Anna ada tugasan dan amanah yang perlu dilakukan, niat balik kampung terpaksa dibatalkan. Namun, Anna juga perlukan rehat. Rehat badan dari keletihan, rehat minda daripada kecelaruan dan rehatkan fikiran daripada kekusutan. Maklumlah, final exam hari tu sangat sukar. Dugaan menyiapkan thesis juga banyak menguji ketabahan. So, Anna perlu cuti-cuti Malaysia sebelum kembali menjalankan tugas sebagai seorang pelajar dan pembantu felo di kolej. 

Anna harap, kawan2 blogger semua sudi2kan lah diri untuk menjenguk Anna. Kalau ada kesempatan, Anna akan update percutian Anna tu pun kalau ada excess internet. hehehehe..

K lah, takmo letak gambar ok kan.. nak cepat ni.. Semoga berjumpa lagi..

Sekian~

4 comments:

Diyanieee said...

selamat bercuti anna..
:)

annazanariah said...

@ MyMy.. thanks dear.. =)

Ellen said...

slmt bercuti....jan lupa oleh2 utk ellen yer...hehe

annazanariah said...

@ ellen.. hye ellen.. lama tak contact kan..