Thursday, October 28, 2010

Facebook “I’m Proud To Be A Muslim” menghina Islam

Assalamualaikum.. 
Semoga kita semua dirahmatiNya..

U all perasan tak sejak dua menjak ni macam2 isu dan kes diwar-warkan kat FB. Yang betul, OK, tapi yang khabar angin, propaganda, fitnah dan unsur2 tak baik tu yg sepatutnya kita kaji betul2.. Bukan apa, kadang2 ada antara kita ni yg main 'like' je sesuka hati padahal tak tau ape tujuan group tu ditubuhkan. Kadang2 tajuk lain, tapi isi kandungan lain. Haih!


klik untuk besarkan


Berbalik kepada tujuan asal: Facebook “I’m Proud To Be A Muslim” menghina Islam.
Klik sini uuntuk ke page tersebut ---> Facebook

U all ada tak 'LIKE' page ni kat FB? Better gi check. Kalau ada, baik lah klik 'UNLIKE' semula. Anna tgk kat list of friends Anna ada 24 org kawan yg like group ni. Anna sendiri juga tak sure ape tujuan admin ni wujudkan group ni. Anna tak pernah join, dan tak tau ape ada dalam tu, tapi gambar2 yg ditag oleh orang lain sgt memalukan dan memualkan. Tapi bak kata satu sumber, admin group tu bukan org MALAYSIA! So, what da point? Kalau betul tujuan untuk gather MUSLIM of the WORLD, that's the good effort. Tapi macam mana kalau tujuannya adalah untuk menghina? Wallahu'alam. Berhati2 lah dengan apa yg kita baca kat FB lately. Banyak sangat yang mengelirukan.

Marilah ramai2 kita report supaya page group ni ditutup! Supaya tiada lagi penghinaan ke atas agama Islam. Admin dia nampaknya dah lama tak update. So, kafir laknatullah sentiasa menghentam dan menghina page ni. Allahu Akbar!

Jom baca maklumat yang lebih details kat sini (PENTING!!!!!). Sama2 fikirkannya kenapa perkara ni berlaku.



4 comments:

Belalang hijau Perisik said...

hoh?
bahaya nih...kadang2 kita main like jer...rupa2nye nak sesatkan kita...

kene double berhati2...

annazanariah said...

@ belalang kacak... tu la belalang.. kena double triple hati2.. bahaya sgt skrg. mcm2 usaha dilakukan untuk menyesatkan dan mempengaruhi orang beragama Islam, agama suci kita ni..

sweetsal said...

menakutkan jer baca kt facebook tu, tak tahu pulak benda2 macam ni pun ada..hi seram..

annazanariah said...

@sweetsal.. tu la kak,,, skrg ni macam2 hal la kan...