Sunday, August 29, 2010

Award Dari Zaer dan Cik Tom

Selamat Malam Semua....

Entri ni ditulis ketika mata sudah berat meronta2 nak suh tido. Hehehe.. Maybe juz a simple entri.. Anna juz nak update dua AWARD yang Anna dapat daripada rakan blogger yang Anna rasa U all sedia mengenali mereka berdua ni. :) 

**************************************************************

OK, award pertama ni datangnya dari ZAER.. Dah beberapa hari nak publish, tapi tak sempat2 lagi sebabnya takde mood nak update blog. Jom tgk ape awardnye..






Anna pun tak sure award ni apa namanya.. Yang bestnye, takde nak kena jawab soalan ape2 pun. Publish je.. Hehehe... Thanks again ZAER...

Anna nak tag:


*********************************************************************

OK, yang kedua, datang daripada CIK TOM. Ala, gadis manis yang suka tomato tu.. Heheh.. Ni pun dah beberapa hari simpan dalam draft. Thanks ye CIK TOM, actually pernah dah dapat award ni, tapi sebagai penghargaan atas pemberian, Anna buat juga entri ni ye, tapi maaf la lambat sikit. :)




Dan mengikut tulisannya, bagi melengkapkan penerimaan award ni, aku kena write down 5 nama ni dulu (tujuannya adalah sama-sama meningkatkan trafic).. aku buat, so orang yang di tag pun kena buat...baru lah leh ambik award ni..

5 blogger itu ialah:
1. 
Roshazzy Shag
2. 
Lynn 
3. Makbed 
4. Lulu Caldina 
5. Gen2Merah

Sebelum anda meletakkan links di atas, padamkan link di posisi 1. Naik kan link berikutnya [2 dan seterusnya] 1 peringkat. Contoh, posisi 2 di naikkan ke posisi 1 dan di ikuti dengan posisi berikutnya. Di posisi 5, masukkan link blog anda. Kejujuran adalah penting. Jika semua penerima anugerah mampu memberikan anugerah ini kepada 5 bloggers lain, dan mereka berjaya meletakkan links dengan betul, maka jumlah backlink yang di dapat adalah :

Posisi 5 = 5 backlinks
Posisi 4 = 25 backlinks
Posisi 3 = 125 backlinks
Posisi 2 = 625 backlinks
Posisi 1 = 3,125 backlinks
"Menurut info dari SEO (Search Engine Optimation), ramai bloggers telah mendapat 1,923,125backlinks dan keuntungannya blog anda akan mendapatkan trafik tambahan, apalagi jika ada orang mengklik ke blog anda"
So, saya nak jemput, 5 orang teman blogger saya, untuk bersama-sama meramaikan 'usaha murni' ni...



mereka yang bertuah adalah:
 (later Anna masukkan... ngantuk dah ni. huhu)

ok..... Anda boleh sambung... 

4) Anna
5) ______________ (isikan nama anda lak kat sini)


p/s: yang atas n bawah tue sikit je cik tom edit..yang lain copy paste bulat2. huhu... (yg ni anna lak yg copy paste ayat cik tom)..




SEKIAN~











3 comments:

Unknown said...

kumpul award..kumpul jgn xkumpul...hehehe

CIK TOM said...

hehe..thanks anna..tak majuk la..gurau je..hik3..baca thesis elok2 :)

annazanariah said...

bezbuddy: tu la diea.. banyak award dapat tau. kumpul2.. hehe..

cik tom: ok, stress la skrg, bnyk keje.. :)